God mat och länder

Hej!

Idag har jag och min familj ätit kina mat och jag älskar kina mat!!!!!!!
Det är den bästa maten jag vet!!!!
Jag hatar bruna bönor!!!!!

När jag blir stor ska jag åka på semester till Kina ,Grekland och Cypern.
Mitt favorit land är Grekland.Jag har varit på Kreta och Rhodos som ligger i Grekland.
På Rhodos är det super vackert.Jag var på Rhodos för ett år sedan med min familj,mormor Helga och min moster Carina och min mosters man Jonas. Jag var i poolen mest hela tiden på Rhodos.
Jag var på Kreta när jag var ett år gammal, så jag minns inget därifrån.


Kommentarer
Postat av: Moster

Vilken fin bild på dig i poolen. Undrar om det inte växte simhud mellan tårna på dig då du badade så mycket på Rhodos.

2009-06-08 @ 20:12:58
URL: http://nicas.blogg.se/
Postat av: Liv

du såg liten ut där :)

2009-09-07 @ 16:04:12
URL: http://wegisen.blogg.se/
Postat av: Emma

mmm detvar ett år sen

2009-09-08 @ 21:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0