Kompisar och skola


                          KOMPISAR          


Hej!
min bästa kompis är Liv .Vi är BEST FRIENDS FOREVER!!!(bästa vänner förevigt) Vi är med varandra varje dag.Ibland sover jag över hos henne eller hon hos mig.Vi har alltid roligt tillsamans. Jag har också massa andra kompisar.



                                                                                SKOLA


Den här veckan har vi haft teknik vecka,som innebär att vi har jobbat i grupper  på olika stationer.Vi har det i 4,5 och 6. Det är lådbilsbygg,husbygge och energi. På fredag ska vi visa upp sakerna vi byggt.


Kommentarer
Postat av: Moster

Vill minnas att du vann en lådbil förra året. Byggde ni den under såna här teknikveckor?

2009-06-08 @ 20:15:35
Postat av: emma

japp.jag hade tur att jag vann lådbilen.

Vi lottade ut bilen i gruppen.

2009-06-08 @ 20:37:40
Postat av: Liv

:) Bff

2009-09-07 @ 16:08:06
URL: http://wegisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0