Sommar och E.M.D .

                                                                                    SOMMAR
                   

Hej!
Om några dagar har vi skolavslutning.Isommar ska vi åka på en semester till Stockholm och Göteborg med bil.Jag och min lillebror kommer sitta bak och se film i bilen,för att vi har en dvd där.Jag tror att jag kommer att sova ganska mycket i bilen.På skolavslutningsdagen ska jag få en kamera.Jag ska fota allt jag ser!!!

                                                                            E.M.D             

                           

Min idol är E.M.D, jag älskar dom!!!Jag gillar mest Danny.

                                   


Jag gillar Dannys röst bäst.
Jag gillar låten Baby good bye med E.M.D.
Det är nog min favorit låt.                                         
                                                                   


Kommentarer
Postat av: Mamma

och du är min favorittjej, puss från Mamma!

2009-06-05 @ 08:31:30
Postat av: emma

du är jobbig!!!!!!!

2009-06-05 @ 14:50:50
Postat av: Moster

Jag gillar Bruce Springsteen. Har precis varit fyra dagar i Stockholm och sett två av hans konserter. Han kommer från USA.

2009-06-08 @ 20:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0