Skola

I morgon ska jag ha slöjd i skolan då slutar vi klockan:3 tror jag. Jag har sy-slöjd och håller på att göra en nalle björn som är luddig och rosa. Jag ska ge den till min lillkusin Tova. Elise håller ochså på att göra en nalle björn som hon ska ge till sin kusin. Elise är min kompis. Mina kompisar heter Elise, Sara och Liv dom leker jag mest med. Idag har jag haft idrott, matte, engelska, svenska. Idag på skolan fick vi Lasange. Det var ganska gott. På min första rast cyklade jag hem och hämtade mina gympa kläder för jag hade glömt dom. Efter maten hade vi sovdags gympa. Hej då

Kommentarer
Postat av: Moster

Tycker du om syslöjd? Om 2 månader fyller Tova år. Nallen blir säkert en fin present till henne.



Hemma håller jag på att sy nya gardiner och en ny duk till vardagsrummet.

2009-09-23 @ 21:11:50
Postat av: ibw

Vad gillar du mest i skolan? Är det kanske slöjd?? När jag gick i skolan, tyckte jag om matte, geografi, teckning och slöjd

2009-09-24 @ 20:41:59
Postat av: keb

Hej

jag hörde att du blvit sjuki influensa.

Skickar en liten krya på dig hälsning här.

2009-10-20 @ 11:18:42
URL: http://kajsa-keb.blogspot.com/
Postat av: Liv

imorgon har vi gu inte slöjd då är de gu lov :) förresten jag har en ny blogg.

2009-10-26 @ 23:33:37
URL: http://livmanga.blogg.se/
Postat av: Liv

tack det är inte jag som har ritat den och det ät maja som har hjälpt mig 'eller gjort designen fast jag kan ändra bak rund det kan jag hjälpa dig med om du vill :9syns på haloween

2009-10-30 @ 11:41:43
URL: http://livmanga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0